2015. június 11., csütörtök

4. műtétre készülve

41 éves vagyok és a 4. hajátültetésen gondolkodtam. Korábban volt már 2 strip műtétem és egy FUE hajbeültetésem. Jó pár éve már ennek, így gondoltam megnézem mennyit fejlődött az orvostudomány ezen ága, hátha tudnak még valamit kezdeni az esetemmel. 


A negyedik műtétem miatt két komolyabb klinikát szemeltem ki, ahol mindkettő végzi a SafeSystem-FUE eljárást, és mind a kettő rengeteg ismert emberen végzett már hajátültetést és nagyon jó marketinggel kínálta a beavatkozást. Az első aki hamarabb tudott fogadni (4 betűs mozaikszó a neve) ha nagyon bürokratikus szeretnék lenni, akkor egy gyönyörű környezetbe csomagolt pénz orientált, ki ha én nem hely volt. A konzultáción hallani sem akartak arról, hogy engem mi zavar, hova szeretnék hajat, vagy egyáltalán bármit az én elképzeléseim közül. Természetesen tisztában voltam a helyzetemmel, a korlátokkal, szimplán adtam még egy esélyt, hogy hátha így utoljára végre a legtöbbet hozzák ki belőlem. Ezt persze ott is elmondtam, tisztában voltam vele, hogy sose lesz olyan sűrű a hajam mint 20 évesen. Persze mikor közöltem a ,,roppant kedves" hölggyel, miközben milliós tételekkel dobálózott, hogy amit ő szeretne azt én nem szeretném és ha csak oda ültetne át ahova ő szeretne, akkor tárgytalan a dolog. Ezután már kenyérre lehetett kenni és bármit lehetett, de eszem ágában se volt még egyszer bármiért is oda menni.

Hajbeültetés előtt

Hajbeültetés előtt
Hozzávetőleg egy hét múlva került sor a HairHungary konzultációra. Kissé aggódtam, reméltem hogy itt talán meghallgatják, hogy én mit szeretnék, elfogadva a szakmai lehetőségeket. Roppant pozitívan csalódtam! Egy fiatal orvossal konzultáltam, Dr. Simon Balázzsal. Meghallgatott, abszolút megértette, hogy engem mi zavar, elmondta a lehetőségeket, megbeszéltük, hogy miként ossza el a kivett hajmennyiséget, hogyan korrigálja a korábban elrontott hajvonalat, egyszóval egyből értett mindent! Újra felcsillant a remény, hogy vannak még normális orvosok is, nem csak futószalag a vágóhídon, persze nem kevés pénzért. Tehát korrektül elmondta a várható eredményt, ezeket átgondoltam és végül a beavatkozás mellett döntöttem.
Hajbeültetés előtt

Hajbeültetés előtt

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése